דרושים | קורס כתיבת תוכן | בניית קישורים למקדמי אתרים

למבצעים ועדכונים שוטפים עקבו אחרינו ב –

לעדכונים שוטפים עקבו אחרינו ב –

כתיבת מאמרים מחיר

כתיבת מאמרים ותוכן מסוגים שונים תורמים לנו במגוון מישורים בכל הנוגע לשיווק הדיגיטלי ולמיתוג העסק. התוכן שנכתוב יעזור לנו לקידום אורגני שלה אתר שלנו בגוגל, לבניית יחסי אמון עם הגולשים ולהניע אותם לפעולה הבאה שאנו רוצים שהם יבצעו. בכל הנוגע לשירות כתיבת מאמרים מחיר עשוי לשחק תפקיד בבחירת כותבי התוכן שנרצה לעבוד אתם, אך הוא לא הפרמטר היחיד.

האם המחיר באמת משפיע בצורה ניכרת על בחירת כותב התוכן?

בבואכם לבחון חברת תוכן אתם רוצים לבדוק את תיק העבודות של החברה, עם מי היא עובדת וכמובן מהם מחירי התוכן שלה. בשונה מחברות פרסום או חברות גדולות אחרות בענף, חברות תוכן גדולות ככל שיהיו הן לא חברות בעלות משרדים גדולים והוצאות רבות שאינן קשורות בהכרח לעלויות העובד ולזמן העבודה. לכן, התמחור צריך להיות בהתאם לסוג העבודה המבוקשת על ידי הלקוח, לענף בו צריך לבצע את המחקר ולכתוב בו (יש תחומים יותר קשים ללימוד וכתיבה מאחרים) ולרמת הדגשים של הלקוח. אם אתם לקוחות שלא דורשים יותר מדי ברמת הדגשים או ברמת הזמן ותשומת הלב מהכותבים, אלא אוהבים להעביר את המשימות באופן שוטף במייל, לקבל תגובה חוזרת עם התכנים המוכנים בטווח זמן סביר, אז אתם יכולים לבקש מהחברה להעניק לכם מחיר אטרקטיבי ואולי היא אפילו תיענה לבקשתכם.

כאשר בוחנים את מחיר התוכן צריך לקחת בחשבון גם את הניסיון ואיכות הכתיבה של הכותב. לעתים זול מדי עולה ביוקר, אך מצד שני גם לא צריך לתת יד לגזל ולמחירים מוגזמים מדי.

כתיבת מאמרים מחיר לגיטימי המתאים לסוג התוכן:

ישנם כמה סוגי מאמרים נפוצים: מאמרי SEO, מאמרים לאתר לקוח ומאמרי יח"צ. לכל אחד מאלה מאפיינים שונים בסוג הכתיבה, דגשים שונים שעשויים להיות על ידי הלקוח לגבי מהות הכתיבה ורמת כתיבה שונה. בדרך כלל מאמרי SEO יהיו זולים יותר ויעלו בין 12 ל-16 אג' למילה לפני מע"מ, תלוי בכמות הדגשים, כמות המאמרים שהלקוח מזמין באופן קבוע וכו'. מאמרים לאתר לקוח יהיו לרוב איכותיים יותר וינועו בין 18 ל-25 אג' למילה לפני מע"מ. ואילו מאמרים יח"צ יהיו בין 25 ל-35 אג' למילה זה תלוי מאוד בדרישות של הלקוח, אורך המאמרים, רמת ההתעמקות ועוד. חשוב לציין שמחירים אלה לרוב לא כוללים שיחות אפיון עם לקוחות הקצה אלא את עלויות הכתיבה עצמן. לכן בכל הנוגע לשירותי כתיבת מאמרים מחיר עשוי להשתנות בהתאם לרמת הכתיבה, סוג התוכן ודגשי הלקוח.

האם כדאי לפעול להוזיל את עלויות הכתיבה?

כחברת תוכן אנו מודעים לכך שהלקוח ירצה לחסוך בעלויות הכתיבה, כמו שהוא מנסה לחסוך במקומות רבים אחרים בעסק וזה בסדר. עם זאת, לא תמיד אפשר להוזיל את עלויות הכתיבה מול חברת תוכן או כותב תוכן מסוימים וכדי לבחון מחירים זולים יותר תצטרכו לפנות לכותב תוכן אחר שעובד במחירים זולים יותר. אולי הכתיבה והשירות יהיו בהתאם, אך זו כבר בחירתו של הלקוח עם מי לעבוד וכמה הוא מוכן לשלם על זה. אנו בחברת VARTICLES למשל מספקים על חשבוננו בדיקה של המאמרים בקופיסקייפ, תוכנת פרימיום בתשלום שבודקת שהתכנים שלנו ללא חלקים מועתקים מהאינטרנט לפני שאנו שולחים את התכנים ללקוח. משהו ש99% מהכותבים בישראל לא עושים ורובם כלל לא מכירים את התוכנה, ולצערנו רבים מהם לא מבינים את החשיבות של תוכן ייחודי ללא חלקים מועתקים.

מתי כן אפשר לחפש תוכן מוזל יותר? על ידי ניצול מבצעים תקופתיים של החברה, רכישת חבילות תוכן גדולות בתשלום מראש או על ידי הפחתת הדגשים ורמת הכתיבה המבוקשים והזמנת תוכן "זול" יותר שמושקע עליו פחות זמן עבודה.

כתיבת מאמרים מחיר
פרגנו לנו בשיתוף ואולי תזכו בפרס מתנת...
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
תוכן עניינים
להתחבר באהבה
הספרים שלנו

להורדת הספר בחינם השאירו פרטים!

אולי יעניין אותך גם