דרושים | קורס כתיבת תוכן | בניית קישורים למקדמי אתרים

למבצעים ועדכונים שוטפים עקבו אחרינו ב –

לעדכונים שוטפים עקבו אחרינו ב –

מחירון כתיבת תוכן

  • מחירי שירותי הכתיבה המוצגים הינם לפני מע"מ

כתיבת מאמרים:

מאמרי Seo

הזן תיאור
0
15
למילה
  • פריט רשימה #1
  • פריט רשימה #2
  • פריט רשימה #3
פופולרי

מאמרים לאתר לקוח

הזן תיאור
0
20-25
למילה
  • פריט רשימה #1
  • פריט רשימה #2
  • פריט רשימה #3
פופולרי

מאמרי יח"צ

הזן תיאור
0
25
למילה
  • פריט רשימה #1
  • פריט רשימה #2
  • פריט רשימה #3

מאמרים באנגלית

הזן תיאור
0
35
למילה
  • פריט רשימה #1
  • פריט רשימה #2
  • פריט רשימה #3

מאמרים ברוסית

הזן תיאור
0
35
למילה
  • פריט רשימה #1
  • פריט רשימה #2
  • פריט רשימה #3
פופולרי

מאמרים באיטלקית

הזן תיאור
0
35
למילה
  • פריט רשימה #1
  • פריט רשימה #2
  • פריט רשימה #3

חבילות תכנים לאתר חדש:

חבילת בסיס

עמודים ראשוניים לאתר חדש
600 חודשי
  • תוכן לדף הבית - עד 200 מילים
  • עמוד אודות - עד 200 מילים
  • 3 עמודי שירות - עד 350 מילים לעמוד
  • שיחת אפיון טלפונית עם הלקוח - עד 15 דקות
  • בדיקת CopyScape לתכנים

חבילה פרימיום

חבילת בסיס + תכנים נוספים
1000 חודשי
  • חבילת הבסיס
  • 5 מאמרים לבלוג - עד 400 מילים למאמר
  • מתנה - 5 פוסטים לפייסבוק - עד 80 מילים לאחד
  • שיחת אפיון טלפונית עם הלקוח - עד 15 דקות​
  • בדיקת CopyScape לתכנים​
פופולרי

חבילת VIP

חבילת פרימיום + מעטפת תוכן מקיפה
2500 חודשי
  • חבילת הפרימיום
  • 20 מאמרים נוספים - עד 400 מילים למאמר
  • מתנה - 5 פוסטים נוספים לפייסבוק
  • שיחת אפיון טלפונית עם הלקוח - עד 30 דקות​​
  • בדיקת CopyScape לתכנים​​

תוכן שיווקי:

תוכן שיווקי לדף נחיתה

הזן תיאור
1 למילה
  • פריט רשימה #1
  • פריט רשימה #2
  • פריט רשימה #3
פופולרי

מודעות לקמפיין ממומן

הזן תיאור
140 לסט של 4 מודעות
  • פריט רשימה #1
  • פריט רשימה #2
  • פריט רשימה #3

ניוזלטרים

הזן תיאור
250 לסט של 5 ניוזלטרים
  • פריט רשימה #1
  • פריט רשימה #2
  • פריט רשימה #3

תוכן לרשתות חברתיות:

פוסטים לפייסבוק

הזן תיאור
350 ל-8 פוסטים חודשיים
  • לא כולל עיצוב
  • פריט רשימה #2
  • פריט רשימה #3
פופולרי

פוסטים לאינסטגרם

הזן תיאור
350 ל-8 פוסטים חודשיים רגילים
  • לא כולל עיצוב
  • פריט רשימה #2
  • פריט רשימה #3

טקסט לסרטונים ליוטיוב

הזן תיאור
0 בקרוב
  • פריט רשימה #1
  • פריט רשימה #2
  • פריט רשימה #3

תוכן למוצרים דיגיטליים:

תכנים לספר PDF קצר

הזן תיאור
39
99
חודשי
  • פריט רשימה #1
  • פריט רשימה #2
  • פריט רשימה #3
פופולרי

תכנים לספר PDF מתקדם

הזן תיאור
39
99
חודשי
  • פריט רשימה #1
  • פריט רשימה #2
  • פריט רשימה #3

תכנים לקורס דיגיטלי

הזן תיאור
39
99
חודשי
  • פריט רשימה #1
  • פריט רשימה #2
  • פריט רשימה #3

שירותים נוספים:

העלאת תכנים לאתר לקוח

הזן תיאור
39
99
חודשי
  • פריט רשימה #1
  • פריט רשימה #2
  • פריט רשימה #3
פופולרי

בניית קישורים לSEO

הזן תיאור
39
99
חודשי
  • פריט רשימה #1
  • פריט רשימה #2
  • פריט רשימה #3
פופולרי

עריכה לשונית

הזן תיאור
39
99
חודשי
  • פריט רשימה #1
  • פריט רשימה #2
  • פריט רשימה #3

מחירון כתיבת תוכן - כל מה שחשוב לדעת

בעולם התוכן לכל מילה יש משמעות ומשקל, ולכל ביטוי יש את היכולת לעצב דעות. בין אם אתם סופרים ותיקים או בעלי עסק המבקשים למנף את עולם התוכן בתחום בו אתם עוסקים חשוב להכיר מחירון כתיבת תוכן מעודכן. מעבר לכתיבת מאמרים באופן איכותי, לתמחור המאמרים יש משמעות שיווקית, ומיד גם תבינו מדוע.

החשיבות של מאמרים איכותיים עבור העסק שלכם

תוכן איכותי הוא אבן היסוד של התקשורת של המותג שלכם עם קהל היעד שלכם. ולכן לתוכן יש יכולות לשמש בתור גשר משמעותי. הנה הסיבות העיקריות לכך שכדאי להשקיע בתוכן איכותי עבור העסק שלכם:

  • אמינות  – מאמרים שנחקרו היטב ומעוצבים בקפידה מציבים את העסק כיותר אמין בתחום בו הוא עוסק. הקוראים פונים אליכם כדי לקבל מידע אמין, ואמון זה יכול להיות מתורגם לקשרי לקוחות ארוכי טווח.
  • קידום טוב יותר – מנועי החיפוש מעריכים תוכן באיכות גבוהה. סביר יותר שמאמרים איכותיים ידורגו גבוה יותר בתוצאות החיפוש, יובילו תנועה אורגנית לאתר שלכם ויגדילו את הנראות המקוונת.
  • יותר עניין בתוכן שלכם – מאמרים איכותיים אינם רק אינפורמטיביים. הם מרתקים, מושכים את הקהל, מחזיקים את תשומת ליבם ומעודדים אותם לחקור יותר ממה שיש לעסק שלכם להציע.
 

בניית מאמרים בצורה נכונה מביאה למגוון של אופציות החל מיותר עניין וסקרנות לגבי המותג, ועד לנתונים טובים יותר בתחום השיווק הדיגיטלי. תמחור המאמרים מביא לכך שבאמת ניתן לראות גם את ערך המאמר בו מושקע זמן למחקר, יצירתיות ומבנה הייחודי למיתוג שלכם.

כיצד תוכן טוב יכול להביא לחשיפה גבוהה יותר ושיווק איכותי יותר?

מאמרים באיכות גבוהה נוטים יותר להיות משותפים על ידי הקוראים במדיה החברתית ובפלטפורמות אחרות. שיתוף אורגני זה מרחיב את החשיפה שלכם הרבה מעבר לקהל הישיר אליו אתם פונים. כמו כן, מאמרים איכותיים מושכים קישורים נכנסים מאתרים אחרים, ומשפרים עוד יותר את הנוכחות המקוונת. קישורים נכנסים אלה משמשים כהפניות, ומביאים יותר תנועה לאתר מה שמשפר את כל הנתונים שלכם באנליטיקס ומביא בסופו של דבר למיקומים גבוהים יותר בחיפוש האורגני. כאשר אתם מפרסמים את המותג שלכם באופן איכותי כמו באמצעות תוכן ברמה גבוהה אתם מקדמים תדמית חיובית למותג, קשר חזק עם הקהל שלכם, מעלים את ערך המותג והופכים את הלקוחות שלכם ללקוחות נאמנים שירצו לחזור. כל אלו ועוד, יביאו להמלצות עסקיות מפה לאוזן ובכלל, לנוכחות מקוונת טובה שמביאה תגמול משמעותי להשקעה.

 

אילו סוגי תוכן קיימים ומה ההבדל במחירים בתוכן?

תוכן הוא עולם שלם, כתיבת מאמרים מחיר המאמרים והבנת המבנה הם חשובים מאד. תוכן איכותי ושיווקי יכול להוביל למגוון של תוצאות, חשוב אם כן לסווג אותו כראוי ולהבין מה בדיוק אתם צריכים. הנה מספר סוגי תוכן מרכזיים וההבדלים ביניהם:

  • תוכן שיווקי ליחסי ציבור

כתבות שיווקיות ליחסי ציבור הן בדרך כלל כתבות יקרות יותר בעיקר בשל העובדה שהן מצריכות אנשי מקצוע מעולם השיווק שיודעים כיצד להעביר את המסר של המותג שלכם לקהל היעד המתאים. הן מצריכות מחקר מהותי של המותג, ראיונות שונים במידת הצורך ויצירתיות בכתיבה, ועל כן, צוות מובחר יותר יעבוד על תוכן זה.

  • עמודי אתר ועמודי מוצר

כתיבת תוכן עבור עמודי שירות ראשיים ועמודי מוצר מצריך חשיבה יצירתית שיווקית אחרת, שונה מתוכן של כתיבת מאמרים עבור יחסי ציבור. התוכן הזה יתומחר מעט שונה מתוכן של יחסי ציבור ומטרתו היא בעיקר לגרום ללקוחות שלכם, או ללקוחות הפוטנציאליים לצורך העניין, להגיע בדיוק לאן שהם צריכים באתר תוך הבנת המסר השיווקי.

  • תוכן לקידום אורגני

     

תוכן עבור קידום אורגני, או בשמו השני SEO הוא תוכן שמתומחר לרוב באופן מוזל יותר. יש לו מבנה ייחודי המותאם לקידום SEO, הוא מצריך ידע, הבנה, ומחקר על הנושאים אך הוא לרוב נכתב על ידי צוות שמבין בקידום אורגני ועל כן התמחור שלו הוא שונה. על אף שכתיבת מאמרים לקידום אורגני הינה זולה יותר חשוב יהיה לעבוד עם חברת תוכן מנוסה ומקצועית שתדע לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

אם עדיין אתם מרגישים לא בטוחים, אנחנו מבינים. אחרי הכל כתיבת מאמרים מחיר ומבנה נכונים הוא אתגר למי שלא עוסק בתחום. כתיבת מאמרים איכותיים ותוכן לא רק מעבירים את המסר שלכם ביעילות אלא גם משמשים כמקור לצמיחה ושגשוג. הם מבססים את העסק כמקור מידע אמין, מניעים תנועה אורגנית ומטפחים קשרים מתמשכים עם הקהל. התמחור הזהיר של מאמרים אלה משקף את המחויבות לספק ערך, ומחויבות זו היא שסוללת את הדרך לחשיפה טובה יותר ולהצלחה שיווקית. אנחנו בחברת VARTICLES מאמינים בתמחור הוגן, מותאם אליכם, ומציעים לכם חבילות תמחור ומבצעים למגוון סגנונות הכתיבה השיווקיות. צרו קשר כבר כעת, וביחד, נגרום לקהל היעד שלכם להכיר אתכם כפי שאתם ראויים לכך.

מחירון כתיבת תוכן – גם בתמחור חייבת להיות איכות

כאשר חושבים על מחירון כתיבת תוכן וכל מה שמסביב חשוב להבין, כתיבה איכותית בנושאים הרלוונטיים לכם מחייבת עבודה משמעותית של מחקר הנושא, הבנתו, בחינת המותג שלכם ובכלל להפוך ולהיות חלק מהוויית המותג כדי להעביר את המסרים השיווקיים. ישנם לא מעט הבדלים במחירים בין פרילנסרים שונים וספקים אלו ואחרים לכתיבת תוכן, יחד עם זאת, חשוב לזכור, הזול עלול לעלות לכם ביוקר אך המשמעות לא אומרת שאתם צריכים לעבוד עם חברות שגובות מכם גם מחיר אסטרונומי. הסוד הוא לגלות את המסלול הנכון, שמוביל גם לתוכן איכותי שמתאים לכם ברמה האישית, ובתקציב שגם מתאים לכם.

אם תבחרו בחברה המתמחרת את המאמרים במחיר גבוה יותר כן חשוב לדעת שחברה זו מקצה יותר כותבים, ואף כותבים מנוסים יותר ובכך כן יש השקעה מהותית יותר בתוכן. כך או כך, חשוב לשבת ולעשות תיאום ציפיות לפני תחילת העבודה על מנת לבנות תכנית עבודה מסודרת, בה אתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים, והחברה יודעת בדיוק מה היא מעניקה. חשוב לשים לב שישנן חברות תוכן איכותיות שמאפשרות גם לרכוש חבילות תוכן, מעניקות מבצעים וכוללות בתוך החבילות מגוון של שירותי תוכן.

מחירון כתיבת תוכן