דרושים | קורס כתיבת תוכן | בניית קישורים למקדמי אתרים

למבצעים ועדכונים שוטפים עקבו אחרינו ב –

לעדכונים שוטפים עקבו אחרינו ב –

התוכן משמש אותנו למגוון רחב של צרכי מיתוג ופרסום באינטרנט. בין אם מדובר על מאמרים לאתר, תוכן שיווקי לדף נחיתה או פוסטים לפייסבוק שמטרתם לייצר ערך לגולש ולחבר אותו אל המותג, התכנים שנפרסם ייצגו את המותג שלנו, ייבנו את המוניטין שלנו ויהיו אלה שבסופו של דבר מחברים אלינו את הקהל, בונים אמון ומביאים לקוחות. אם אתם מחפשים חברת שירותי תוכן מקצועית ומנוסה שתספק לכם תוכן ייחודי ובעל ערך לקהל שלכם – אנו בחברת VARTICLES עובדים עם למעלה מ30 מחברות הפרסום המובילות בישראל באופן קבוע ועוד אינספור בעלי עסקים בכתיבת תכנים מסוגים שונים ובתחומים שונים. נשמח לעמוד גם לשירותים ולהעניק לכם שירותי תוכן מכל הלב.

כותב תוכן מקצועי

להצעת מחיר אטרקטיבית השאירו פרטים:

כיצד תוכן בונה אמון עם הקהל?

תוכן הוא הדרך העיקרית שבאמצעותה נוכל לתקשר עם הקהל שלנו, לספק לו מידע, להעניק לו ערך ולבנות אמון. בין אם מדובר בתוכן לתיאור מוצר בחנות הדיגיטלית שלכם, פוסט בפייסבוק שחולק טיפ חשוב בתחום שלכם, מדריך כלשהו שאמור ללמד את הלקוח או מאמר שסוקר נושא מסוים בכמה רבדים. כאשר תציגו את עצמכם כאוטוריטה מובילה בתחום שלכם, כאנשים שמבינים מה שהם אומרים, תגרמו לקהל להאמין שאתם מומחים בתחום שלכם ושכדאי לפנות אליכם בנושא ואף לקנות מכם מוצר או שירות רלוונטי.

improved CTR

שימוש נכון בתוכן יוביל לשיפור משמעותי ביחס המרה ובמעורבות באתר שלכם:

הניסיון של חברה או כותב תוכן המספקים שירותי תוכן מקצועיים מתבטא באופן שבו הוא יכול להניע את הגולשים לפעולה. בסופו של יום, אתם רוצים שהגולשים יבצעו פעולה מסוימת בכל עמוד שהם נמצאים באתר שלכם. הענקתם להם ערך, מידע מסוים, עניתם להם על שאלה או נתתם להם טיפ מדהים שחסך ותרם להם בדרך כזו או אחרת. כעת אתם רוצים לייצר המשכיות: לגרום להם לקרוא תוכן נוסף באתר שלכם, לעשות לכם עוקב, לשמור על האתר במועדפים ולחזור אליו, להשאיר לכם פרטים באתר, לרכוש מוצר או להירשם לתפוצה. צריך לדעת את התמהיל והמיקום הנכון בו כדאי להוסיף הנעה לפעולה לתכנים ובאיזה אופן לעשות את זה בצורה עדינה, חכמה ולא אגרסיבית מדי.

סוגי תכנים נפוצים שאנו מספקים:

סוג התוכן:

תיאור:

למה הוא משמש?

מאמרי SEO

מאמרים שבדרך כלל מיועדים לפיזור ברחבי הרשת והוצאת קישור חוזר לאתר המקודם. מאמרים אלו מאופיינים לרוב ברמת כתיבה בסיסית יותר ולכן גם מחיר התכנים יהיה לרוב זול יותר מכתיבת מאמרים איכותיים יותר המיועדים לתוך האתר.

מאמרים אלו משמשים לרוב לצרכי פיזור ברחבי הרשת ויצירת קישורים לאתר המקודם בגוגל, וכן לאתרי תשתית/תמיכה.

מאמרים לאתר לקוח

מאמרים שלרוב יהיו ארוכים יותר ממאמרי SEO ויהיו גם איכותיים יותר ברמתם, הן מבחינת רמת הכתיבה והן מבחינת התעמקות ברבדים נוספים של תוכן הקשורים בנושא הכתיבה. מאמרים אלה גם יכללו הנעה לפעולה ולעתים ישלבו גם גוף ראשון.

מאמרים העולים לאתר הלקוח. לא מדובר במאמרים אקדמאיים אלא בתוכן המשלב בין מידע אינפורמטיבי בעל ערך לגולשים  לבין תוכן שיווקי המקדם את המוצר/השירות של הלקוח, התדמית שלו ומניע את הגולשים לפעולה.

מאמרי יח"צ

מאמרים שנועדו על מנת לקדם את המוניטין של הלקוח, להגביר את החשיפה למותג ולבסס את העסק כמותג מוביל בתחום.

מתאים לכל בית עסק, תורם גם לקידום האורגני ובעיקר עושים בהם שימוש לקמפיינים המבוססי תוכן (כמו קמפיין אאוטבריין למשל) ו/או קמפיין ניהול מוניטין ברשת.

תוכן שיווקי לדף נחיתה

דף נחיתה יהיה מיועד למטרה אחת בלבד וכל התוכן שנכתב בו יהיה על מנת להשיג את המטרה הזו: אם זה הרשמה לתפוצה, הרשמה לאירוע מסוים, רכישת כרטיס, רכישת מוצר אונליין ועוד.

מתאים כתוכן שיווקי לדפי נחיתה.

ניוזלטרים

זהו בעצם מייל העומד בפני עצמו או כחלק מסדרת מיילים הנשלחים לרשימת התפוצה של בית העסק.

יכול לשמש לצורך חלוקת טיפים לתפוצה, הענקת ערך ושמירה על העסק בתודעת הלקוח. יכול לשמש גם לקידום מוצרים ושירותים, מבצעים וחברות מועדון.

פוסטים לרשתות החברתיות

כדי לייצר יותר חשיפה ברשתות החברתיות תצטרכו לחלק הרבה ערך לגולשים שלכם, במגוון פורמטים של תוכן (וטקסט הוא אחד חשוב שבהם) ולהניע את הגולשים לפעולה כדי לייצר מעורבות. התוכן יעזור לכם גם כפוסט בפני עצמו, גם כתוספת לתמונה וגם כבסיס ליצירת סרטונים.

תוכן שיכול לשמש אותנו למגוון רשתות חברתיות כמו פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם וטיקטוק.

בחירת חברת שירותי תוכן המתאימה לכם ביותר – מה חשוב לבדוק?

בבואכם לבחור חברת שירותי תוכן מקצועית תצטרכו לבחון מספר דברים. ראשית תוכלו לבדוק עם אילו חברות היא עובדת כעת. פשוט בדקו את אזור הבין לקוחותינו באתר החברה. תוכלו גם לבחון את תיק העבודות שלה ולבדוק את רמת התוכן עוד לפני שתפנו בכלל אל החברה. בדקו את מחירי החברה ביחס למתחרים. ייתכן ואתם לא מחפשים את הזולים ביותר אך גם לא את היקרים והמוגזמים ביותר. כאלה שבסך הכול רוצים תוכן טוב במחיר סביר שיאפשר גם לכם לשמור על חלק מהרווחים. כדאי יהיה לפנות אל החברה באתר, בטלפון או בוואטסאפ ולנסות הזמנת פיילוט קטנה לפני שתעברו לעבודה השוטפת.

אנו בחברת VARTICLES נשמח לעמוד לשירותכם. אנו מזמינים אתכם להיכנס לעמוד המחירון באתר שלנו, לבחון את תיק העבודות וליצור עמנו קשר – אם אתם מעריכים שאנו מתאימים לכם – נשמח לעמוד לשירותכם באהבה רבה!

להצעת מחיר אטרקטיבית השאירו פרטים:

נשמח להעמיד לשירותכם את כל היתרונות שלנו:

אחריות

אנו מאמינים בצוות המקצועי שלנו שיספק לכם התכנים ברמה הנדרשת בהתאם להזמנתכם תוך עמידה בדגשים שלכם. במידה ולא עמדנו בדרישות ששלחתם במעמד ההזמנה - נשמח לתקן את המאמרים בהתאם ולוודא שאתם שבעי רצון מהתוצר הסופי.

הלקוח במרכז

על מנת שהתוכן יהיה באמת מועיל ואיכותי יש הצורך בכתיבה בגובה העיניים, מתן ערך אמיתי לגולש וכתיבה המותאמת לשירותי הלקוח אותם הוא מספק. לעתים יהיה מדובר במיתוג עצמי, לעתים בשיווק של מוצר מסוים להזמנה אונליין ולעתים בשירותים שונים של החברה.

בדיקת בקופיסקייפ

תוכן ייחודי הוא חיוני להצלחה בקידום האורגני ובניית אמון מול הלקוחות שלכם. המאמרים שאנו כותבים עוברים אצלנו בדיקת CopyScape על חשבוננו וזאת כדי לוודא שאנו מגישים ללקוחות תכנים ייחודיים, בעלי ערך וללא חלקים מועתקים.

ניסיון

אנו מאמינים בצוות המקצועי שלנו שיספק לכם התכנים ברמה הנדרשת בהתאם להזמנתכם תוך עמידה בדגשים שלכם. במידה ולא עמדנו בדרישות ששלחתם במעמד ההזמנה - נשמח לתקן את המאמרים בהתאם ולוודא שאתם שבעי רצון מהתוצר הסופי.

כתיבה אנושית

על מנת שהתוכן יהיה באמת מועיל ואיכותי יש הצורך בכתיבה בגובה העיניים, מתן ערך אמיתי לגולש וכתיבה המותאמת לשירותי הלקוח אותם הוא מספק. לעתים יהיה מדובר במיתוג עצמי, לעתים בשיווק של מוצר מסוים להזמנה אונליין ולעתים בשירותים שונים של החברה.

שיפור מתמיד

תוכן ייחודי הוא חיוני להצלחה בקידום האורגני ובניית אמון מול הלקוחות שלכם. המאמרים שאנו כותבים עוברים אצלנו בדיקת CopyScape על חשבוננו וזאת כדי לוודא שאנו מגישים ללקוחות תכנים ייחודיים, בעלי ערך וללא חלקים מועתקים.

שאלות תשובות

למה שתישארו עם סימני שאלה???

אם יש לכם שאלות נוספות אנא הרגישו חופשי ליצור עמנו קשר בוואטסאפ, בטלפון או דרך האתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

אנו מזמינים אתכם לצפות בעמוד תיק העבודות שלנו בו תוכלו לראות סוגים שונים של תכנים שכתבנו, ברמות איכות שונות ולצרכים שיווקיים שונים.

זמן הכנת התכנים וההגשה שלהם תלויה בגודל ההזמנה בדרך כלל, אורך המאמרים ורמת ההתעמקות בדרישות. בדרך כלל הגשה סטנדרטית של הזמנה תהיה בטווח של 3 עד 7 ימי עסקים. בהזמנות קטנות לעתים רבות תקבלו את ההזמנה בתוך 1-2 ימי עסקים.

אנו כותבים תכנים מסוגים שונים ומגוונים, החל מאמרי SEO, מאמרים איכותיים לאתר לקוח, מאמרים המיועדים לקמפיין אאוטבריין, פוסטים לפייסבוק ולרשתות החברתיות, תכנים למוצרים דיגיטליים, כתיבת ניוזלטרים, תוכן שיווקי לדפי נחיתה ועוד.

בהתאם לגודל ההזמנה ומשמעות התכנים ללקוח ניתן לקיים שיחת אפיון ראשונית לתכנים. השיחה תהיה בטלפון או בוואטסאפ בדרך כלל. עבור משרדי פרסום, קידום אתרים ובניית אתרים המעוניינים שנקיים שיחות אפיון עם לקוחותיהם לצורך הכנת התכנים עבורם – המחיר יהיה מגולם בהצעת המחיר ולכן יש לציין זאת מראש.

איכות הכתיבה משתנה בהתאם לסוג התכנים שהלקוח מזמין והמחיר שהוא משלם. מחיר גבוה יותר יאפשר לנו להעביר את ההזמנה לטיפול הכותבים היותר בכירים שלנו הכותבים ללקוחות VIP שלנו. עבור מאמרי SEO פשוטים למשל, המחירון שלנו צנוע וצריך לקחת בחשבון את רמת המאמרים בהתאם. את הרמה תוכלו לבדוק טרם ההזמנה בתיק העבודות שלנו או לבקש מאיתנו דוגמאות בוואטסאפ או במייל. על כל פנים, אנו עם הפנים ללקוח ובדרך כלל במקרה כזה נעמוד לרשותו של הלקוח עם סבב תיקונים כדי שיהיה מרוצה מהתכנים. 

כמובן. אם שלחת לנו דגשים במעמד שליחת ההזמנה ולא עמדנו בדגשים מסוימים מתוכם – אנא שלחו לנו הודעה חוזרת בנושא ונשמח לטפל בתיקון הנדרש.

כמובן. תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה שלנו וכן לעקוב אחרינו בפייסבוק על מנת לקבל ולקרוא עדכונים אודות מבצעי החודש שלנו.

תוכן עניינים