דרושים | קורס כתיבת תוכן | בניית קישורים למקדמי אתרים

למבצעים ועדכונים שוטפים עקבו אחרינו ב –

לעדכונים שוטפים עקבו אחרינו ב –

כתיבת מאמרי SEO – איך עושים זאת נכון?

אנחנו יודעים עד כמה העמוד הראשון והמיקומים הראשונים בגוגל קורצים לכם. אתם מחפשים לא מעט בגוגל בין אם ספקים, או בין אם מסתכלים על המתחרים ופשוט לא מבינים איך זה שהאחרים נמצאים שם במיקומים הגבוהים, ואתם עדיין בעמוד הרביעי או החמישי. יש לכך לא מעט סיבות, אך הסיבה העיקרית לכך היא SEO. לא צריך להתמקצע בתחום על מנת להבין עד כמה התהליך הזה מול גוגל הוא חשוב לעסק שלנו. אבל כן צריך לדעת או לשכור את האנשים הנכונים לשם כך, או ללמוד איך לעשות SEO אמיתי שיביא לנו תוצאות. העידן החדשני של היום דורש התנהלות דיגיטלית איכותית שבה אפשר להגיע לתפוקת עבודה טובה, ובטח כאשר מדובר על כתיבה של מאמרי SEO על מנת שאפשר יהיה לפרסם כמות מאמרים מספקת. לעולם האופטימיזציה יש חשיבות גבוהה, ולמאמרים הללו יש לגשת עם ידע, וכמובן לדעת לבנות אותם נכון על מנת שהם לא רק יהיו אפקטיביים למנועי החיפוש, אלא גם כדי שיתנו ערך לקוראים.

כתיבת מאמרי SEO – מה הסוד?

הצעד הראשון והחשוב ביותר לכתיבת מאמרים לקידום אתרים, הוא שילוב של מילות המפתח הנכונות בתמהיל הנכון. לא בכדי אלו קרויות מילות מפתח, הן המפתח שלכם לחשיפה גבוהה יותר ולערך לקוראים ולגולשים. הטמעה של מילות אלו בצורה נכונה תהפוך את המאמר שלכם למושלם, וכאן הרגע של אנשי המקצוע להפוך את המאמר שלכם למקצועי. אלו ידעו כמה פעמים להטמיע את מילת המפתח, היכן למקם אותה ואיך לדאוג לכך שהיא אכן תביא את החשיפה הרצויה.

חשוב לזכור שהאלגוריתמים של גוגל התפתחו כדי לתת עדיפות לתוכן באיכות גבוהה הפותר את השאילתה של הקורא. לכן, מחקר יסודי הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך. התייעצו עם מקורות מוסמכים, אמתו עובדות ושאפו להוסיף ערך באמצעות המאמר שלכם. מטרת המאמר היא לא רק משיכת לייקים אלא ממש חשיפה גבוהה על מנת שהאתר שלכם יוכל להגיע למקומות הגבוהים בגוגל, ותוך כדי, לפתח קהילת קוראים נאמנה. לכן גם כאשר מדובר על כתיבת מאמרי SEO אל תזלזלו בתוכן.

מהם השלבים ליצירת תוכן איכותי?

יצירת מאמר איכותי מחייבת הקפדה על שלבים. מעבר לשפה, ליצירתיות, יש את נושא המבנה והשלבים החשובים שכדאי לבצע על מנת שגוגל יאהב את המאמר, כי אחרי הכל, זה באמת הכי חשוב, וכמו שאנחנו כבר יודעים, גוגל שם לב להכל:

  • כתבו הקדמה מרתקת

השורות הראשונות של המאמר חייבות למשוך תשומת לב. בין אם מדובר בשאלה מעוררת מחשבה, סטטיסטיקה מפתיעה או אנקדוטות שניתן להתייחס אליהן כדי למשוך את הקוראים. ההקדמה צריכה לכלול גם את מילת המפתח העיקרית ולהציע הצצה למה שהמאמר מבטיח.

  • דאגו לפריסה מובנית

מבנה קל לקריאה הוא חיוני לשימור הקהל ולקידום אתרים. השתמשו בפסקאות קצרות, נקודות, תבליטים וכותרות משנה. תגי HTML כגון H1, H2 ו-H3 אינם רק אלמנטים לעיצוב. הם משמשים כרמזים עבור סורקי מנועי החיפוש לגבי המבנה והחשיבות של התוכן שלכם ומקטלגים אותו בהתאם.

  • עשו שימוש בתיאורי מטא

תיאור מטא הוא למעשה סיכום קצר של המאמר שלכם שמופיע בתוצאות החיפוש. למרות שהוא עשוי שלא להשפיע ישירות על דירוג החיפוש תיאור זה כאשר הוא עשוי היטב יכול להשפיע באופן משמעותי על שיעורי ההקלקה. וודאו שהתיאור תמציתי, כולל את מילות המפתח העיקריות ומתיישר עם התוכן כראוי.

  • אסטרטגיית הקישורים

קישורים פנימיים וחיצוניים הם חשובים. קישורים פנימיים שומרים על מעורבות המשתמש באתר, בעוד שקישורים חיצוניים באיכות גבוהה מוסיפים אמינות לתוכן שלכם. עם זאת, הפעילו שיקול דעת בקישורים. קישורים מוגזמים או לא רלוונטיים עלולים לפגוע בקריאות ובביצועי החשיפה של המאמר מבחינת מנועי החיפוש.

  • השקיעו ברספונסיביות

מספר המשתמשים בנייד הולך וגדל. המשמעות היא שחשוב שהמאמרים שלכם יהיו מותאמים גם למכשירים חכמים ניידים. השתמשו בעיצוב רספונסיבי, הבטיחו זמני טעינה מהירים וגם וודאו שכל הרכיבים מוצגים כהלכה במכשירים השונים.

  • דאגו לקריאה לפעולה

מה תרצו שהקוראים יעשו בסיום קריאת המאמר? האם הרשמה לניוזלטר, האם שיתוף המאמר, ביקור בדף אחר או מעבר לחנות? דאגו שתהיה הנעה לפעולה משכנעת ושיווקית לא ברמה אגרסיבית, אבל מרמזת מספיק.

סיימתם לכתוב מאמר איכותי, וכעת הגיע הזמן לעקוב אחר התוצאות שלו. לאחר הפרסום עקבו אחר ביצועי המאמר באמצעות כלי גוגל השונים כמו אנליטיקס לדוגמא. כלים אלו מציגים לכם תובנות איכותיות לגבי מה כן עובד, ומה לא, ומה צריך לשנות תוך כדי תנועה. חשוב לעדכן את המאמרים, לרענן את התוכן ולהיות מעודכנים בשינויי האלגוריתמים.

כשמדובר על התוכן, לא מתפשרים על מקצועיות ואיכות

כתיבת מאמרי SEO היא גם ידע וגם יצירתיות. הכתיבה הזאת דורשת גישה ספציפית שכוללת לא רק אופטימיזציה אלא גם תוכן באיכות גבוהה שמצליח להביא למעורבות משתמשים וכל האלמנטים הללו חייבים להיות ממוסגרים בתוך מאמר בעל מבנה מקצועי. על ידי הקפדה על אלמנטים אלו אתם למעשה דואגים למאמרים שיהפכו להיות הכלי המרכזי בשיווק העסק, ובניית המיתוג. העולם המקוון הופך ונהיה תחרותי יותר ויותר ושליטה במורכבות של מאמרי קידום אתרים היא השקעה לטווח ארוך המשתלמת בנראות גבוהה יותר, קוראים מעורבים יותר, ובסופו של דבר, מוניטין חזק יותר בתחום בו אתם עוסקים. כתיבה מקצועית היא לא דבר של מה בכך, חברה מקצועית בעלת ניסיון, וותק, ידע וצוות מקצועי תדע לכתוב עבורכם את מאמרי הSEO הטובים ביותר, ואתם תוכלו להמשיך ולנהל את העסק כרגיל ללא שום הפרעה. לשיווק הדיגיטלי יש משמעות גבוהה כיום בעידן הדינמי בו אנחנו נמצאים ומאמרים אלו הם חלק בלתי נפרד ממערך השיווק הדיגיטלי. מגיע לכם להיות במקום הראשון, בעמוד הראשון, ולקבל את החשיפה והנראות לה אתם ראויים.

 

כתיבת מאמרי SEO
פרגנו לנו בשיתוף ואולי תזכו בפרס מתנת...
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
תוכן עניינים
להתחבר באהבה
הספרים שלנו

להורדת הספר בחינם השאירו פרטים!

אולי יעניין אותך גם