כתיבת תוכן לאתרים
התוכן באתר שלכם היא הדרך הטובה ביותר להגיע אל הקהל שלכם. התכנים שתשתפו באתר שלכם יספקו ערך לגולשים, יחברו אותם למותג שלכם ויניעו אותם לפעולה הבאה שתרצו שיבצעו (הרשמה באתר, השארת פרטים, להתקשר אליכם, להזמין מוצר אונליין וכו'). כמו כן התכנים הללו הם הדרך הטובה ביותר של גוגל (ומנועי חיפוש אחרים) לסרוק את עמודי האתר שלכם, להבין במה הוא עוסק ולהציג את האתר שלכם בתוצאות החיפוש לביטויי מפתח רלוונטיים. זקוקים לתכנים לאתר שלכם? אנו ב-VARTICLES נוכל לספק אותם. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.
להצעת מחיר אטרקטיבית השאירו פרטים:
סוגי
תכנים לאתרים:
ישנם סוגים שונים של תכנים המיועדים לאתרים ויש ביניהם הבדלים בטון הכתיבה, שילוב תוכן שיווקי והתאמת סוג התוכן לסוג העמוד. כך למשל תוכן לעמוד המוצר ישלב בין תוכן טכני לתוכן שיווקי בדרך כלל, בעוד שמאמר לבלוג באתר יהיה יותר אינפורמטיבי והדגש בו יהיה הענקת ערך לגולש על ידי מענה לנאמר בכותרת תוך הטמעה נכונה של ביטוי המפתח העיקרי לאותו עמוד לצרכי קידום העמוד במנועי החיפוש. עמודי שירות באתר יהיו בעלי אופי שיווקי יותר כאשר סגנון הכתיבה עשוי להשתנות בהתאם לרצון הלקוח. יש לקוחות המעדיפים כותרות מפוצצות ומושכות ואילו אחרים מעדיפים תוכן ישיר בגובה העיניים ובלי יותר מדי סיסמאות. על חברת התוכן או כותב התוכן שאתם שוכרים להכיר בסוגי התכנים השונים וההבדלים ביניהם ולצד הדגשים החשובים לכם – להתאים את סגנון הכתיבה לייעוד התוכן באתר שלכם.
כתיבת
תוכן לאתרים בתחומים שונים – האם יש הבדל באיכות או בגישה?
עסקים בתחומים שונים יזדקקו לעתים להבדלים בשירותי התוכן, לא רק בנושאי הכתיבה עצמם, אלא גם באיכות הכתיבה. עסקים בתחום הרפואה והמשפטים למשל עשויים להזדקק לכותבי תוכן בעלי ניסיון רלוונטי בכתיבה בתחומים אלו. כאשר מדובר על מאמרי SEO פשוטים יותר או למשל על עורך דין שמבין כי כותבי התוכן אינם בעלי תואר במשפטים אלא שהם קוראים את המידע מהאינטרנט וממנו יכולים לכתוב ולהפיק מאמר, יוכל לעבור בעצמו על המאמרים, לערוך אותם, לחסוך זמן עבודה ולשלם עבור הכתיבה שחוסכת לו לפחות חלק מהזמן. בעלי עסקים עשויים להיות גם בעלי גישה שונה בכל הנוגע לאיכות התוכן והגישה עמה מגיע הכותב. ישנם בעלי עסקים שמבינים כי האינטרנט הוא כלי לשיווק וקידום העסק, מסתפקים בתכנים טובים, אך מבינים כי כותב התוכן לא יוכל לכתוב בצורה מושלמת הקולעת בהכרח לטעם או לידע המקצועי שלהם, ויודעים להסתפק בתכנים שעושים את העבודה גם אם אינם "מושלמים". בעלי עסקים אחרים יעדיפו לערוך בעצמם את התכנים או לשלם יותר עבור כותב תוכן איכותי יותר או עבודת לימוד סיזיפית יותר של נושא הכתיבה.
ההבדל בין מאמר SEO למאמר איכותי לאתר לקוח
בבואכם להזמין תוכן לאתר שלכם בדקו אילו סוגי תכנים אתם צריכים. שני סוגי התכנים הנפוצים ביותר יהיו מאמרי SEO (או מאמרי קידום פשוטים) לעומת מאמר איכותי לאתר לקוח. כך אנו גם מבדילים בתמחור ביניהם ובסוג השירות המוזמן בקטלוג השירותים והמחירון שלנו. מאמרי SEO יהיו פשוטים וקצרים יותר בדרך כלל ממאמרים איכותיים יותר המיועדים לתוך אתר הלקוח. הם יכללו דגשים בסיסיים כאשר המטרה העיקרית היא לייצר מאמר עם תוכן ייחודי (ללא חלקים מועתקים) שמקדם את ביטוי המפתח המסוים לאותו עמוד ובעיקרו מיועד למנועי החיפוש יותר מאשר לגולשים עצמם. מאמרים מסוג זה בדרך כלל מוזמנים לצרכי יצירת קישורים מרחבי הרשת ולכן גם נחשבים זולים יותר.
להצעת מחיר אטרקטיבית השאירו פרטים:
נשמח להעמיד לשירותכם את כל היתרונות שלנו:
אחריות
אנו מאמינים בצוות המקצועי שלנו שיספק לכם התכנים ברמה הנדרשת בהתאם להזמנתכם תוך עמידה בדגשים שלכם. במידה ולא עמדנו בדרישות ששלחתם במעמד ההזמנה - נשמח לתקן את המאמרים בהתאם ולוודא שאתם שבעי רצון מהתוצר הסופי.
הלקוח במרכז
על מנת שהתוכן יהיה באמת מועיל ואיכותי יש הצורך בכתיבה בגובה העיניים, מתן ערך אמיתי לגולש וכתיבה המותאמת לשירותי הלקוח אותם הוא מספק. לעתים יהיה מדובר במיתוג עצמי, לעתים בשיווק של מוצר מסוים להזמנה אונליין ולעתים בשירותים שונים של החברה.
בדיקת בקופיסקייפ
תוכן ייחודי הוא חיוני להצלחה בקידום האורגני ובניית אמון מול הלקוחות שלכם. המאמרים שאנו כותבים עוברים אצלנו בדיקת CopyScape על חשבוננו וזאת כדי לוודא שאנו מגישים ללקוחות תכנים ייחודיים, בעלי ערך וללא חלקים מועתקים.
ניסיון
אנו מאמינים בצוות המקצועי שלנו שיספק לכם התכנים ברמה הנדרשת בהתאם להזמנתכם תוך עמידה בדגשים שלכם. במידה ולא עמדנו בדרישות ששלחתם במעמד ההזמנה - נשמח לתקן את המאמרים בהתאם ולוודא שאתם שבעי רצון מהתוצר הסופי.
כתיבה אנושית
על מנת שהתוכן יהיה באמת מועיל ואיכותי יש הצורך בכתיבה בגובה העיניים, מתן ערך אמיתי לגולש וכתיבה המותאמת לשירותי הלקוח אותם הוא מספק. לעתים יהיה מדובר במיתוג עצמי, לעתים בשיווק של מוצר מסוים להזמנה אונליין ולעתים בשירותים שונים של החברה.
שיפור מתמיד
תוכן ייחודי הוא חיוני להצלחה בקידום האורגני ובניית אמון מול הלקוחות שלכם. המאמרים שאנו כותבים עוברים אצלנו בדיקת CopyScape על חשבוננו וזאת כדי לוודא שאנו מגישים ללקוחות תכנים ייחודיים, בעלי ערך וללא חלקים מועתקים.
שאלות תשובות
למה שתישארו עם סימני שאלה???
אם יש לכם שאלות נוספות אנא הרגישו חופשי ליצור עמנו קשר בוואטסאפ, בטלפון או דרך האתר ונשמח לעמוד לשירותכם.
אנו מזמינים אתכם לצפות בעמוד תיק העבודות שלנו בו תוכלו לראות סוגים שונים של תכנים שכתבנו, ברמות איכות שונות ולצרכים שיווקיים שונים.
זמן הכנת התכנים וההגשה שלהם תלויה בגודל ההזמנה בדרך כלל, אורך המאמרים ורמת ההתעמקות בדרישות. בדרך כלל הגשה סטנדרטית של הזמנה תהיה בטווח של 3 עד 7 ימי עסקים. בהזמנות קטנות לעתים רבות תקבלו את ההזמנה בתוך 1-2 ימי עסקים.
אנו כותבים תכנים מסוגים שונים ומגוונים, החל מאמרי SEO, מאמרים איכותיים לאתר לקוח, מאמרים המיועדים לקמפיין אאוטבריין, פוסטים לפייסבוק ולרשתות החברתיות, תכנים למוצרים דיגיטליים, כתיבת ניוזלטרים, תוכן שיווקי לדפי נחיתה ועוד.
בהתאם לגודל ההזמנה ומשמעות התכנים ללקוח ניתן לקיים שיחת אפיון ראשונית לתכנים. השיחה תהיה בטלפון או בוואטסאפ בדרך כלל. עבור משרדי פרסום, קידום אתרים ובניית אתרים המעוניינים שנקיים שיחות אפיון עם לקוחותיהם לצורך הכנת התכנים עבורם – המחיר יהיה מגולם בהצעת המחיר ולכן יש לציין זאת מראש.
איכות הכתיבה משתנה בהתאם לסוג התכנים שהלקוח מזמין והמחיר שהוא משלם. מחיר גבוה יותר יאפשר לנו להעביר את ההזמנה לטיפול הכותבים היותר בכירים שלנו הכותבים ללקוחות VIP שלנו. עבור מאמרי SEO פשוטים למשל, המחירון שלנו צנוע וצריך לקחת בחשבון את רמת המאמרים בהתאם. את הרמה תוכלו לבדוק טרם ההזמנה בתיק העבודות שלנו או לבקש מאיתנו דוגמאות בוואטסאפ או במייל. על כל פנים, אנו עם הפנים ללקוח ובדרך כלל במקרה כזה נעמוד לרשותו של הלקוח עם סבב תיקונים כדי שיהיה מרוצה מהתכנים.
כמובן. אם שלחת לנו דגשים במעמד שליחת ההזמנה ולא עמדנו בדגשים מסוימים מתוכם – אנא שלחו לנו הודעה חוזרת בנושא ונשמח לטפל בתיקון הנדרש.
כמובן. תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה שלנו וכן לעקוב אחרינו בפייסבוק על מנת לקבל ולקרוא עדכונים אודות מבצעי החודש שלנו.