על אף שהמייל של כל אחד ואחת מאיתנו עשוי להיות מוצף במיילים, פרסומות ואינספור הודעות של אנשים ועסקים שונים שנרשמנו לתפוצה שלהם בדרך זו או אחרת, עדיין מדובר באחד מכלי השיווק הטובים ביותר. ברצינות, אנשים כבר עייפים מכל המיילים שהם מקבלים ובוודאי שאין להם זמן כמו בעבר לפתוח כל מייל ולהתחיל לקרוא אותו. זה אומר שאתם צריכים להיות חדים וחינניים יותר בהכנת המיילים שלכם וללמוד איך לכתוב ניוזלטר מקצועי בקלות ולגמרי בעצמכם, או לשכור שירותי כתיבת ניוזלטר של חברת תוכן מקצועי (אהמ…) שיעזרו לכם בנושא.
שיווק במייל – האם זה עדיין עובד ואם כן – איך?
שיווק במייל, אימייל מרקטינג, רשימות תפוצה, מועדון לקוחות, תקראו לזה איך שאתם רוצים – זה עדיין עובד ובגדול. אימייל היא עדיין אחת מאופציות ההתקשרות הטובות ביותר ועל אף שאנשים מוצפים כיום במסרים במייל הם עדיין לא פוסחים על מיילים החשובים להם, בין אם מדובר במיילים שיווקיים או לימודיים. על כן, אם לקוח נרשם אצלכם באתר כדי שתשלחו לו עדכונים על מבצעים במייל או נרשם אצלכם בבלוג כדי לקבל עדכונים על הפוסטים החדשים שלכם הם ישמחו מאוד לפתוח ולקרוא את המיילים שלכם. בנוסף, מדובר בכלי שיווקי רק עוצמה מכיוון שהוא לא רק עוזר לכם לתקשר עם הלקוחות ולהגיע אליהם עם העדכונים של העסק שלכם ומחירי מבצע של המוצרים והשירותים שלכם, אלא גם עוזר לחבר אליכם את הקהל ולבנות אמון.
היתרונות החשובים של כתיבת ניוזלטר באופן שוטף לתפוצה שלכם:
- חדשות ועדכונים – תוכלו לשמור על הלקוחות שלכם מעודכנים בכל הנוגע בחברה שלכם: פתחתם סניף חדש? אתר חדש? הוצאתם לאור מוצר או שירות חדש? ביצעתם שינויים במבנה החברה? בשעות הפעילות? עברתם לכתובת חדשה? תוכלו לעדכן את הלקוחות שלכם על כך שלא רק יעריכו את העדכון אלא גם ירגישו יותר קרובים אליכם.
- הגברת החשיפה – תוכלו להגביר את החשיפה למותג שלכם עבור אלה שיותר קל ונוח להם ללמוד עליכם מגלישה באתר שלכם או מקריאת מיילים שלכם ולאו דווקא משיחת טלפון או היכרות פיזית. זה מאפשר ליותר אנשים את הגישה הנוחה להכיר אתכם בקצב שלהם ובדרך הנוחה להם.
- בניית אמון – תוכלו לשלוח טיפים, מדריכים ותכנים אמיניים ואיכותיים שיעזרו לעוקבים שלכם ועל ידי כך לבנות מולם אמון שאפשר לסמוך עליכם ואתם מבינים על מה אתם מדברים.
- כלי שיווקי רב עוצמה – תוכלו כמובן לקדם מוצרים ושירותים שלכם. מומלץ שלא לשלוח יותר מ20% מיילים שיווקיים במהלך החודש ביחס לכמות המיילים הכללית שאתם שולחים. כלומר, אם אתם שולחים 10 מיילים בחודש לתפוצה שלכם (בממוצע אחד ל3 ימים) אז רק 2 מהם יהיו שיווקיים בצורה אגרסיבית יותר, אם כי הנעה לפעולה אפשר לכלול בסוף כל ניוזלטר.
- אוטומציה – כתיבת ניוזלטר יכולה לעזור לכם לייצר יותר אוטומציות ולקדם פעולות באופן אוטומטי מול הקהל שלכם. לדוגמה: לקוח שמשאיר פרטים באתר שלכם לקבל ספר דיגיטלי שאתם מחלקים במתנה יקבל מייל מיידי עם ההרשמה להורדת הספר ולאחר מכן סדרת מיילים עם טיפים שתעזור לבנות אמון ובמהלכה יקבל גם הצעות שיווקיות לשירותים ומוצרים שלכם וכו'.
אז איך לכתוב ניוזלטר כמו פרו לגמרי בקלות?
פרמטרים המרכיבים ניוזלטר מצוין | איך עושים זאת נכון? |
אפיון הניוזלטר וסוגו | טיפ? הורדה של מוצר דיגיטלי שהבטחתם? קוד שובר הנחה? הראשון מבין סדרת מיילים? אפיינו תחילה את סוג הניולזטר שאתם רוצים לשלוח ותקבלו מושג ראשוני לגבי האורך, המבנה הרצוי והנושא שלו. לאחר שבחרתם את הנושא – תוכלו לבחור כותרת שיווקית מעניינת שמרמזת על מה אתם הולכים לדבר בניוזלטר אך גם לא תשאיר את הלקוחות שלכם אדישים ותגרום להם להתעלם מהמייל שלכם. עוד על יצירת כותרות מושכות תוכלו לקרוא כאן. |
אורך הניוזלטר | כתיבת ניוזלטר לא אמורה להיות ארוכה מדי. ניוזלטרים טובים נעים בין 50 ל-150 מילים כאשר הדגש הוא על תכנים קצרים, ענייניים ובעלי ערך. |
מבנה | מבנה הניוזלטר עשוי להשתנות בהתאם להעדפות שלכם. אנו מכירים ניולזטרים מעוצבים שכוללים מבנה ממותג שבמרכז התוכן הרלוונטי, לעומת ניולזטרים אחרים שגם יכולים לעבוד היטב על אף שאינם מעוצבים וכוללים פשוט כותרת מעניינת ותוכן איכותי, קצר ובעל ערך. המבנה עצמו של הניולזטר יכול להיות בסגנון של פסקה או שתיים, יכול להיות במבנה של שורות קצרות עם מרווחים בין שורה לשורה ויכול להיות בסגנון של פוסט בבלוג באתר עם כמה פסקאות וכותרות משנה בין לבין. |
האם להוסיף חתימה/פרסומות? | אם אתם מוסיפים חתימה או פרסומת של השירות שלכם לניולזטר כדאי לעשות זאת בסוף הניולזטר. |
קישורים והנעה לפעולה | בהתאם לאורך הניוזלטר שלכם ולאפיון שלו תוכלו לשלב את הקישורים למקורות הרלוונטיים שאתם רוצים לקשר ולהניע לפעולה אליהם. לדוגמה: לצפייה בסרטון או וובינר שלכם, לקרוא מאמר מלא באתר שלכם, לעשות לכם "עוקב" ברשתות החברתיות, להוריד ספר דיגיטלי וכו'. |
רוצים לייצא את עבודת הכתיבה? אנו ב-VARTICLES נשמח לעשות זאת עבורכם:
אנו בVARTICLES מתמחים ואוהבים מאוד לכתוב ניוזלטרים ללקוחותינו. אנו שמים דגש על תכנים קצרים וענייניים, בעלי ערך ללקוחות שלכם וכחלק מאסטרטגיית תוכן גדולה יותר. כלומר, בדרך כלל לא נכתוב ניוזלטר אחד רנדומלי אלא כחלק מחבילה כוללת של סדרת מיילים שתשלח לגולשים בהתאם לקידום מוצר/שירות, בהתאם למיתוג ובניית אמון ועוד. אז אם אתם לא יודעים איך לכתוב ניוזלטר בצורה מקצועית או שאין לכם כוח או זמן לזה – אנו נשמח לעמוד לשירותכם. לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון, בוואטסאפ או השאירו פרטים כאן באתר ונשמח לעמוד לשירותכם.