דרושים | קורס כתיבת תוכן | בניית קישורים למקדמי אתרים

למבצעים ועדכונים שוטפים עקבו אחרינו ב –

לעדכונים שוטפים עקבו אחרינו ב –

4 דגשים חשובים לשכירת כותב תוכן לאתרים

התוכן מהווה חלק חשוב בכל קמפיין שיווק דיגיטלי ובכל תשתית שיש או תהיה לעסק שלכם אונליין, החל מאתר האינטרנט של החברה שלכם, דרך העמוסים העסקיים ברשתות החברתיות, דפי נחיתה ועוד. תוכן על סוגיו השונים יכול לשמש אתכם גם לתקשר עם רשימת התפוצה שלכם, לבנות מערכת יחסים ואמון מול קהל העוקבים שלכם ואף להציג את המוצרים והשירותים שלכם בצורה הטובה והברורה ביותר בדרכים שונות (קטלוג שירות, עמודי מוצר, מאמרים באתר שלכם, מאמרים ההולכים לפיזור ברשת ועוד). כותב תוכן לאתרים יוכל לספק לכם שירותי כתיבה מקצועיים ואיכותיים ובאמצעותו תוכלו להפיק את התוכן הנדרש לכם תוך שאתם חוסכים בזמן ומאמץ יקרים. בכתבה זו נסקור 4 דגשים חשובים לשכירת כותב תוכן איכותי לאתרים שלכם.

#1 – עבודה מול פרילנסר או חברת תוכן?

ראשית, תרצו לבדוק האם מדובר בכותב תוכן פרילנסר או בחברת תוכן מקצועית. בחברת תוכן יש יותר מכותב אחד וייתכן והכותבים  יהיו ברמות איכות שונות, כך שתוכלו להתאים את רמת הכתיבה (והמחיר שלה) לצרכים שלכם. זאת לעומת כותב שהרמה שלו היא אותה רמה ותצטרכו לבחון כותבי תוכן שונים עד שתמצאו את הכותב המתאים לכם ביותר. מהניסיון שלנו, כותבי תוכן עצמאיים יהיו לרוב גם אנשים המחפשים לכתוב מאמרים כהכנסה נוספת ומתייחסים לתחום כעבודה מהצד ולא משהו שעוסקים בו במשרה מלאה ואכפת להם לשפר את הכישורים שלהם ואת השירותים שלהם. לא שזה רע, אולם זה מצביע על כך שסביר ולאותו עובד יהיה פחות ניסיון והבנה מקצועית בתחום השיווק הדיגיטלי, בסוגי התכנים השונים ועבור מה שהם נכתבים. חברת תוכן לעומת זאת, בעלת ניסיון רב יותר בתחום ותבין היטב את ההבדלים בין סוגי התכנים השונים ובהתאמת הכתיבה לצרכי הלקוח ומטרותיו.

#2 – התמחות הכתיבה של אותו הכותב:

לכותבים שונים תחומי התמחות שונים בכתיבה. אנו לא מדברים רק על נושאים שונים בהם הם רגילים יותר וטובים יותר בכתיבה שלהם (כמו כותב המתמחה בתחום המשפטים למשל, כותב אחר בתחום הרפואה וכותב אחר בתחום השיווק), אלא גם בסוגי התכנים עצמם. ישנו כותב תוכן לאתרים המתמחה בכתיבת מאמרים ותכנים לתוך האתר: מאמרים לבלוג, עמודי שירות, עמודי מוצר וכו', וישנם כותבים המתמחים בסוגים אחרים של תכנים כמו פוסטים לרשתות החברתיות, תכנים ספרותיים ואינפורמטיביים לספרים ועוד.

#3 – בדקו את תיק העבודות שלו:

אחת הדרכים הטובות ביותר עבורכם להכיר ברמת הכתיבה של אותו כותב היא לבחון את תיק העבודות שלו ובסוג התכנים שהוא כותב. אצלנו בVARTICLES למשל תוכלו להיכנס לעמוד הזה בתפריט שלנו וללמוד יותר אודות שירותי תוכן שאנו מספקים, סוגי התכנים שאנו כותבים והמחירים שלהם. בנוסף תוכלו לבדוק את תיק העבודות שלנו ולהתרשם מסוגי התכנים השונים שאנו מספקים (שימו לב להבדלים ברמת הכתיבה בין סוגי התכנים השונים ולהבדלי המחירים בין קטגוריות המאמרים. מאמר SEO למשל יהיה פחות איכותי בדרך כלל ממאמר לאתר לקוח).

#4 – כותב תוכן לאתרים מומלץ? מה אומרות חוות הדעת עליו?

לבסוף כדאי יהיה לבדוק את ההמלצות על אותו כותב. בסופו של דבר, אם לאותו כותב תוכן לאתרים יש ניסיון בכתיבה, סביר להניח שהוא כתב לכמה וכמה לקוחות. במידה והעבודה שלו מבוצעת כראוי הוא ללא ספק יוכל לקבל כמה המלצות מהלקוחות שלו. תוכלו לבחון את חוות הדעת על הכותב בעמוד הפייסבוק שלו, באתר שלו, בעמוד העסק שלו בגוגל ביזנס ועוד.

 

כותב תוכן לאתרים
פרגנו לנו בשיתוף ואולי תזכו בפרס מתנת...
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
תוכן עניינים
להתחבר באהבה
הספרים שלנו

להורדת הספר בחינם השאירו פרטים!

אולי יעניין אותך גם